poniedziałek, 26 lipca 2010

..i..poniedziałek..




..kolejny poniedziałek..zakręcony, deszczowy dzien, zakręcona ja..udało mi się skończyć obrazeczki do zabawy "podaj dalej" dla dziewczyn, hurrraaa :D ..z racji ,że bedę zaczynała nową pracę, postanowilismy z M.wynając kawalerkę w Pruszczu, ja bedę miała blisko do pracy i on też ;) ..zabrałam się za studiowanie książki "Szybkie i łatwe dania na co dzień " ..parę inspiracji sie tu znajdzie ,hihi..echhh.. ale sie przeprowadzić, łooo matkooo..to bedzie gorzej..własnie sie zastanawiam ,czy z tej okazji małego candy nie zorganizować ;) muszę pomyslec ..jak szalec to szalec ..aaa i rano mężu kawę mi zaparzył, chyba z miłoscią, bo sie serduszko ułożyło :) ..

5 komentarzy:

  1. poważne plany! fajne to zdjecie z zaczytaną Ty :)
    i dziękuję za udział w Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo to teraz będziecie sami ;))) studiuj studiuj tą książkę, żeby tż głodny nie chodził:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że dopiero teraz piszę ... w poniedziałek dostałam jeden z tych trzech obrazeczków ... DZIĘKUJĘ za ślicznego Aniołka! Miałaś chyba jakieś przeczucie bo wysłałaś go w ,,odpowiednim momencie,, - sprawił mi ogromną radość. Jeszcze nie zdążyłam zdjęcia zrobić ... no i rameczkę odpowiednią dla niego muszę sprawić.
    Skąd wiedziałaś, że lubię Anioły?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, Twój Aniołek w tym tygodniu będzie w ramkę oprawiony ... przepraszam, że dopiero teraz (tak się po prostu złożyło ... :( )
      Jak obrazek będzie w ramce to się nim drugi raz pochwalę tutaj http://damurek2.blogspot.com/ :)
      Pozdrawiam serdecznie ... Danka M. (damurek)

      Usuń
    2. Ramka gotowa http://damurek2.blogspot.com/2015/02/ramka-852.html :)

      Usuń