niedziela, 26 lutego 2012

Uzależnienie???..i..



..czy to uzależnienie ??? ..jade do mamy i pakuje parę scrapków do torebki , żeby pokleić w domu rodzinnym..też tak macie ??? ..scrapki wzięłam i skleiłam zakładki - tu tutorial
,,
..a co do tego "i" - to mąż dziś babke kręcił - ja mu dyktowałam po kolei co i jak,, no i pokroiłam śliwki :D a babeczka pyszna - orzechowo - cynamonowo śliwkowa :D
oto przepis :
200g masła, 175g cukru, kilka kropel aromatu waniliowego , szczypta soli , 1 łyżka mielonego cynamonu, skrka starta z cytryny, 4 jaja, 150g maki, 150g zmielonych orzechów laskowych, 3 płaski łyżeczki proszku do pieczenia, 100g suszonych sliwek, 100g kandyzowanej skórki pomarańczowej
wykonanie - utrzeć na jednolitą masę tłuszcz , cukier z aromatem,solą, cynamonem i skórką z cytryny, ucierając dodawać po 1 jajku, mąke z proszkiem i orzechy , na koniec dodać śliwki pokrojone w kostkę i skórkę cytrynową :D , piec 60min w temp.180st :D , można udekorować np. polewą czekoladową
SMACZNEGO

6 komentarzy:

  1. Zakładeczki super;) Ja zwykle, gdy jadę do rodzinki, to bez przydasiów- z mamą porozmawiam, z braćmi, do siostry wpadnę i tak szybko czas mi zleci, że trzeba wracać;)
    A babka wygląda smakowicie- jak wszystkie słodkości u Ciebie;) Podziwiam Twojego męża- mój czasem coś ugotuje, ale przy pieczeniu to sobie go nie wyobrażam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAaaaaaa!!!!! Czy nie masz za dużo tych zakładek????????? Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zakładki też Cię wciągnęły :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te zakładeczki! Też muszę coś wymyślić, bo jak to mówią - szewc w dziurawych butach chodzi i zakładam metką od płaszcza ;) Jak jadę na weekend ze spaniem do Rodziców, to też pakuję papiery ;) Jak mój Tata widzi co wyciągam na stół to mówi: "Odpoczełabyś sobie przy weekendzie" ;) I zawsze mówię to samo - że ja przy tym odpoczywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ty jak zwykle smaaka robisz
    ja dzis szarlotke na kolacje zrobie, bo slinka mi pociekła

    a zakładeczki super

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń