wtorek, 6 marca 2012

paste..lowe..


..kolory z play date.. nie mogłam sobie ich odpuścić ..

9 komentarzy:

  1. Bajeczne są, prawda? :) A Twoja kartka śliczna, taka lekka i romantyczna :)) Kochana, mój mail: katarzynagrudnik@gmail com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudna, ta poprzednia też!!! Dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Ja jakoś boję się podejść do jakiejkolwiek palety, nie mam pojęcia czemu.. (może ja daltonistka jestem;)) Twoje kartki oparte na paletach kolorystycznych zawsze mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo zwiewna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka. Te kwiatki to z wykrojnika, czy ciachałaś ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki dziewczynki :d Klaudia ręcznie , recznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that lacey punched edge and those beautiful rolled flowers. Thank you so much for playing along at The Play Date Cafe this week.

    OdpowiedzUsuń