wtorek, 1 października 2013

Karteczka ..iiiiiiiiiiiiiiii ....

... co jest tym  iiii ?? wiadomo ;) ale to  za chwilę , najpierw karteczka  - oczywiście szara haha -ale tak padło  w  najnowszym  wyzwaniu   na blogu  123  - miała być  stalowa miłość  no  to jest  ślubna karteluszka z kłódką i kluczykiem



..no iiiiiiiiiiiiiii...to, na co czekaliście - czyli losowanie mojego mini  candy ..wujek random  tym  razem zadecydował 
..................................................



nr 31 - czyli........ Coral  Amour 

..ale ,żeby nie było ... jest  jeszcze mini mini  nagroda ,dla moich  wiernych,  czasami nieco zaspanych  komentatorów wybrałam tych  najaktywniejszych i......  , tym  razem  po ręcznym losowaniu

 wygrała........................................................





Dziewczyny ,GRATULUJĘ i proszę o kontakt na maila :D



..ale to jeszcze nie wszytko ... bo jak będzie  Was - obserwatotów  200 - to mam też małą niespodziankę :D



14 komentarzy:

  1. Moje gratulacje, a co do kartki to jest śliczna, stalowa miłość chyba nawet bardziej mi się podoba niż ta słodka;> Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Życzę powodzenia w "stalowym" wyzwaniu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka,
    ps. dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi hi hi! całuję czcigodną rękę , która karteluszkę z mę imieniem wylosowała :) Ja to chyba jestem z grupy tych zaspanych komentatorów :)
    Dzięki ręko!
    Gratuluję Coral Amour !
    Dzięki za zabawę, którą wytropiłam w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie ja?? pfi:P
    karteczka ma ciekawe kolorki. podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeeee się cieszę :) !!! Już piszę maila! I dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna - fajny układ i super dodatki! Zwyciężczyniom gratuluję i już zacieram łapki na kolejną zabawę, bo do 200-stu już bliziutko...

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, gratuluję zwyciężczyniom :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, dziekuję za zabawe. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranym ;)

    A kartka jest super !

    OdpowiedzUsuń