poniedziałek, 21 czerwca 2010

..fotorelacja :) ..











..oto przed Wami, obiecana fotorelacja z wieczoru panieńskiego :) dziewczynki - panny i mężatki zgromadziły się wszystkie, fryzurka moja wymiatała - dzięki mojej zdolnej fryzjerce - Aniu - jesteś WIELKA..pożegnałam się z panieńskim nazwiskiem, balony poleciały w świat - może jakiś do Was dofrunie??? ;) ..braciszek dzielnie nam grillował :) ..były prezenty - a jakże ..jak Wam się podoba seksowna żona ??? ..po swojemu też krawat zawiązałam a co mi tam ;) ..no i śpiewy i tańce szalone :)

4 komentarze:

  1. No no no ale imprzeka:) Fryzurka śliczna! Madzia...nie mówiłaś że masz takie przystojnego brata;P No ale...ja to już mogę sobie co najwyżej popatrzeć hihi;P

    Fartuszek extra - koniecznie i nam muszę kupić taki komplet:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widac ze zabawa byla przednia. Swietnie wygladasz w przebierankach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego szaleństwa! świetnie się bawiłaś a to najważniejsze! Fartuszek ulalala :D Fryzurka ładna! Idealnie ;))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna żona! :D A najlepszy jej uśmiech.
    On oczywiście ma tak zostać... FOREVER! :))

    OdpowiedzUsuń