środa, 1 września 2010

zabawa "Lubię"


.. ..póki co rekodzielo leży odlogiem.. po pierwszym dniu pracy w przedszkolu, wrocilam skonana, na nic sil nie mam..
..zostałam przez Brydzię zaproszona do zabawy "Lubię"
A więc zasady zabawy:


1. napisz kto zaprosił Cię do zabawy;


2. napisz 10 rzeczy, które lubisz:
ksiązki, gotowanie , pieczenie, tworzenie dekoracji, tworzenie karteczek, podróże, odpoczynek, dobrą muzykę, kwiaty , zakupy ;)

do zabawy zapraszam : Dus , Karmeleiro, Venę7 , Agatę, Atenę, Zuzik, Monię, Elizę , Kasiorkowy raj i Joasię :)
podzrawiam wszystkich ostatkiem sił ..

4 komentarze:

  1. hej :) gratuluję jeszcze raz wygranej :) mój email bobbio@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś niemożliwa, nawet nei przeczytałaś mojego postu! przeczytaj to dowiesz się o co mi chodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) ja już odpowiedziałam na 10 pytań, czy to się liczy? :) buuziaki!

    OdpowiedzUsuń