środa, 2 lutego 2011

WYRÓŻNIAM :D


Otrzymałam wyróżnienie od Madzi i przekazuję je dalej do :
Arletty, Mary , Dusiowej , Janeczki , Koczes , Malowanego Imbryczka , Decofabryki , Agaty , Gosi , Zuzik

Zasady:


1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie logo wyróżnienia
3. Przekaż dagrodę do 10 blogów
4. Powiadom o tym nominowane osoby
5. Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi

..a co czyni mnie szczęsliwą???
Szczesliwa czuje sie kiedy znajduje osobę,z ktorą mogę pogadać na moje ulubione tematy.Szczesliwym czyni mnie usmiech na twarzach bliskich mi osob.Szczesliwa czuje się kiedy ktoś mnie docenia.Szczesliwa jestem kiedy przebywam z osobami ktore kocham.Niby blahe rzeczy,ale najważniejsze jest potrafić doceniać to co się ma...ja staram się tak robić,chociaż czasami zrzęda jestem ;p....

2 komentarze:

  1. Hej, Maggie! Odwiedzając Twój blog spostrzegłam, że przekazałaś mi wyróżnienie, choć nie powiadomiłaś mnie o Tym na moim blogu!
    Bardzo się cieszę, bo to w zasadzie moje pierwsze wyróżnienie! Dziękuję Tobie bardzo!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Maggie, jestem zobowiązana :P

    OdpowiedzUsuń