czwartek, 27 października 2011

Mini candy paste.. lowe :D


..zapraszam Was na mini candy paste..lowe :D liczba obserwatorów przekroczyła 100 więc mam dla Was pastelowe pudełeczko - w ramach odskoczni od jesiennych kolorów :D ..dziekuję Wam kochane, że jesteście :D szczególne podziękowania dla Mary i dla babeczek z "gangu" :D ..zawartość pudełeczka też paste..lowa..i tajemnicza - pozna ją właścicielka :D czy są chętne do przygarnięcia pastelka ??? zasady jak zwykle - komentarz pod postem i info na blogu - zapisujemy się do 30 listopada , losowanie 1 grudnia - tak, że pudełeczko trafi na Mikołajki :D

76 komentarzy:

  1. No to jak tak, to ja tak, bardzo na tak, podoba mi się pudełeczko i zawartość owiana tajemnicą też kusi :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudniaste pudełeczko!
    Z wielką chęcią się nim zaopiekuję!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne pudeleczko! ustawiam sie w kolejce:) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana :*** byłam świadkiem tworzenia tego cuda, powiem Wam, że w rzeczywistości jest o niebo ładniejsze niż na zdjęciu!!! Też chętna jestem na jego przygarnięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też, ja też :) Jakże miałabym się nie ustawić w kolejce po takie cudo? No nie da się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się! Banerek zaraz wlepię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to jakby to powiedzieć... ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po takie śliczne pudełeczko ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i jak tu się nie zapisać? Pudełeczko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skuszona pudełeczkiem zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pudełko, może mikołaj będzie tak miły i właśnie mi je przyniesie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję grzecznie w ogonku i oblizuję się na myśl o tajemniczych słodkościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne to pudelko:-) z checia przygarne...

    OdpowiedzUsuń
  15. takie cudne to pudełeczko,że chętnie się zapiszę na candy. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie pudeleczko, chęta jestem i ja

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny u mnie i od razu pokuszę się o cukiereczka u Ciebie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie się ustawię w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też z chęcią dołączam się :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i obserwuję :)
    Zapraszam również na moją wygrywajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pudełeczko ;) z przyjemnością dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. na pudełko ja zawsze chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest przeeepiękne... stało się moim obiektem pożądania :) ustawiam się za tym w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne pudełeczko, ustawiam się i ja:-)))
    pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny cukieras:) Zapisuje sie i zapraszam do siebie:)
    Hania
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez chce wziac udział!
    Zapraszam do mnie: aktoreczka-scrapuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pastele więc pudełko i na pewno zawartość jest jak najbardziej w moim guście:)
    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiamy niespodzianki, więc też się dopisujemy:)

    Pozdrawiamy!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się także!! wkleiłam banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piekne :) Zaspisuje sie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuje się:))

    pozdrawiam

    http://malowanekoralikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzy mi się takie pudełeczko, oj marzy...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja oczywiście jestem chętna ;) pudełko śliczne ;) strasznie ciekawi mnie jego zawartosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. oj bardzo mi się podoba pudełeczko :-) więc w kolejce się cichutko ustawiam ...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna pasteleczka!!Chętnie ja przygarnę i porozglądam się na Twoim blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Słiczne pudełeczko, bardzo mi się podoba więc się po nie chętnie zapiszę
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie na małe co nieco ;)
    http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html

    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ozdobne pudełeczka.
    Zgłaszam się.
    Pozdrawiam, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne!!!!!!!!!! Z radością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pudełko jest prześliczne, a niespodzianka kusi, chętnie zapisuję się na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bardzo chciałabym mieć takie pudełeczko, więc się zapisuję, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pudełeczko przepiękne, więc przyłączam sie do zabawy!
    PS. Zapraszam do mnie na Mikołajkowe Candy-Niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne pudełeczko :) Już widzę je u siebie w mieszkanku :) Oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo delikatne, lubię takie,więc czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie śliczne!
    ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne pudełeczko
    Nie ma co nie zostawię go tak więc się zgłaszam ;D
    wampirzyca408@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się po to piękne pudełeczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Grzecznie staję w kolejeczce :) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  50. kochana śliczne jest i w kolorach pasujacych mi do pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  51. a co tam, to ja też spróbuję :-)
    ustawiam się w długiej kolejce,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczne pudełeczko...
    ustawiam się i ja :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja poproszę. A przy okazji zapraszam na candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie mogę przejść obojętnie obok takiego paste lovego Cukieraska, może mi się poszczęści???
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na mikołajkowe  anielskie Candy

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne jest nie da się ukryć, pastele mają w sobie dużo uroku, delikatności:)
    oczywiście ustawię się w grzecznie w kolejeczce i poczekam na losowanie:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. piekne pudeleczko i w moim ulubionym kolorze wiec hcetnie sie ustawie w kolejce, moze dopisze mi szczecie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. przecudowne, uwielbiam takie kolorki a pudełko jest magiczne ;)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do zabawy u siebie ;)
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo klimatyczne, śliczne pudełeczko - marzenie... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście ze chętnie przygarnę takie piękności :) ustawiam się w kolejce!
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. nie może mnie tu zabraknąć:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe co w tym pudełeczku może być... Chętnie sprawdzę... Zapraszam też na moje cukierki...

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie bym je przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  63. Komentarz jest i info na blogu też http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Och...trzymam za siebie kciuki bo pudełeczko jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się !
    Banner dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pastelek przepiękny...dołączam do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  66. Wymarzony prezent na mikołajki. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja również do zabawy się zapisuję bo pudełeczko bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudne pudełeczko. Zgłaszam się... lepiej późno, niż wcale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. czy i ja mogę się zapisać...?
    mam nadzieję, że zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się ;)

    http://dinitte.blogspot.com/2011/11/woda-toaletowa-oriflame-city-oasis.html

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne pudełko :)
    blogmara@vp.pl
    pikletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. dołączam ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń