czwartek, 1 maja 2014

..o tym ..

...gdzie byłam , jak mnie nie było  -  czyli  troszkę nudnej  prywaty :D ale obiecuję ,że tylko troszkę ;)
 w tym  roku przyspieszylismy majówkę i  zdaje się słusznie, gdyż  zapowiadają załamanie pogody,
a my  cieszyliśmy się cudną pogodą w Drawnie , gdzie mogłam zaprzyjaźnić  się z krasnalami


przedzierałam się dzielnie na mojej  "Mint Lady" czyli rowerku przez chaszcze ,puszcze drawieńskie



 no i te stylowe niebieskie drzwi .......


..jeśli lubicie ciszę ,spokój , przyrodę to koniecznie musicie zobaczyć te okolice :)

..to  na tyle z prywaty , a teraz jeszcze o wyzwaniu, które trwa od wtorku na blogu 123 - muzycznym  wyzwaniu, czyż nie jest one baaardzo proste ???  zapraszamy  do tworzenia :) ...a ja zrobiłam kartkę z nutkami,ot  taką se ;)



4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia Milo spędzony czas Cudna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. eeee, Ty wiesz, czemu nie powiedziałaś, że majówka będzie deszczowa i trzeba ją przyśpieszyć?
    A tak w ogóle to skąd miałaś przecieki o załamaniu pogody, że sama wyjechałaś wcześniej?!
    ....no, już to przetrawiłam.....zazdraszczam Ci tych pięknych okoliczności przyrody:) Mam nadzieję ze naładowałaś akumulatory!
    Kartka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Oj, pięknaś! A kartka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń