piątek, 18 czerwca 2010

Dzień urodzin..




..noo kochaneee..dziś dzień moich urodzin :)..ajjj ..nooo stara juz jestem.. hehe.. dziękuję wszystkim za pamięć i za NIEZAPOMNIANE WRAŻENIA..zaczęło się od rana.. kiedy mój narzeczony kochany zaatakował mnie na przystanku autobusowym słonecznikiem - bo to w końcu moje ukochane kwiaty..nawet taki bukiet chciałam do ślubu,ale zrezygonwałam.. i prezentem.. dostałam wymarzoną Kameę :) YUPII..następnie udałam się do gdańska , gdzie czekała na mnie DUŚ , z bukiecikiem storkrotek - udałyśmy się na kawkę i pogaduchy (fotkę wstawię nieco póżniej, bo nie mam aparatu - wziął Marek ) ..następnie dołączyły moje koleżanki z podyplomówki - dostałam kwiatka, wazonik i karteczkę..no i caaały dzień mnóstwo smsow i telefonów.. jeszcze raz dzięki kochani za życzonka i pamięć ..pozdrawiam cieplutko :)
ps..zdjęcie skradłam Duś z bloga, mam nadzieję, że się nie obrazi :) buźka Dusiaczku :*

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego, niech zawsze słońce świeci dla Ciebie tak pięknie, jak ten słonecznik, który dostałaś :) Też lubię motyw Kamei! I gratuluję Venie wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj,naj,naj....

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia i podziękowanie za zorganizowanie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa czyli kamea to był prezent ;D widziałam dzisiaj - piękna jest ;))) cieszę się bardzo ze spotkanka ;** zaraz u mnie będzie wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Venie!
    a co do słoneczników tez je uwielbiam i nie zrezygnowałam z nich przy bukiecie ślubnym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Meggisiu droga, gapa jestem. Weszłam do Moniki i zobaczyłam, ze lista się rozrosła, a ja gapa przeoczyłam. ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    OdpowiedzUsuń