czwartek, 17 czerwca 2010

..miły gest i karteczka urodzinowa :)



..dziś mnie spotkał baardzo miły gest..w moim Centrum Kultury, skończyły się zajęcia domowego przedszkola - kolejne we wrześniu będą i dzieciaczki przyniosły mi róże w podziękowaniu za kreatywne zajęcia, które prowadziłam ,aleeż mi miło się zrobiło, taka..doceniona się poczułam :) ..a w wakacje czekają mnie Warsztaty handmade, w tym scrapbooking.. Yupi :) ..ale to już ze starszymi :) ..no i zapomniałam o karteczce, od zaprzyjaźnionej angielskiej scraperki, okazało się, że jest między papierami i innymi przydasiami, które mi przysłała z okazji urodzin :) ..babcia mnie zapytała, czy to katreczka z okazji wielkanocy..no bo z zającem.. hihi..miłego wieczorku dla Was wszystkich :)

3 komentarze:

  1. 100 lat 100 lat:) Wszystkiego najlepszego Madziulku:) Spokoju w tych najbliższych dniach, samych radości i duuużżo uśmiechu oraz spełnienia marzeń! Buziak ogromny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Piękne kwiatki dostałaś! ;))) Zazdroszczę Ci prowadzenia warsztatów ;D

    OdpowiedzUsuń